جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

کتاب فرم و طرح در موسیقی ری‌ بنت

این کتاب مبانی فرم و طرح قطعات موسیقی را عرضه می‌کند و مشتمل است بر فرمهای دو قسمتی، سهقسمتی، منوئت و تریو، روندوی ساده و واریاسون. هر واحد از این کتاب شامل اطلاعات کاملی پیرامون فرم‌ها همراه با قطعات نمونه برای نمایش آنهاست. در ادامه قطعات دیگری در قسمت تکالیف ویژه به منظور بررسی بیشتر گنجانده شده‌اند. قطعات انتخابی شامل طیف وسیعی از آثار ارکستری، سازی و کلاویه‌ای هستند که بر روی دو لوح فشرده‌ی همراه کتاب ضبط شده‌اند.

دسته‌بندی:

توضیحات تکمیلی

نویسنده

انتشارات

مترجم

مطالعه بیشتر محصول…

تعداد صفحات: 96 صفحه

نسخه آزمایشی:

اشتراک گذاری:

قیمت محصول:

تومان120,000

delivery

امکان تحویل اکسپرس

shop

امکان خرید در محل

support

پشتیبانی 24 ساعته

garanty

ضمانت اصل بودن کالا

card

پرداخت امن از درگاه بانکی

معرفی محصول

کتاب فرم و طرح در موسیقی، ری‌ بنت، احسان امامی: این کتاب مبانی فرم و طرح قطعات موسیقی را عرضه می‌کند و مشتمل است بر فرمهای دو قسمتی، سهقسمتی، منوئت و تریو، روندوی ساده و واریاسون. هر واحد از این کتاب شامل اطلاعات کاملی پیرامون فرم‌ها همراه با قطعات نمونه برای نمایش آنهاست. در ادامه قطعات دیگری در قسمت تکالیف ویژه به منظور بررسی بیشتر گنجانده شده‌اند. قطعات انتخابی شامل طیف وسیعی از آثار ارکستری، سازی و کلاویه‌ای هستند که بر روی دو لوح فشرده‌ی همراه کتاب ضبط شده‌اند.

کتاب فرم و طرح در موسیقی، ری‌ بنت

یادداشت مترجم کتاب فرم و طرح در موسیقی، ری‌ بنت، احسان امامی

در دوران تحصیل در دانشگاه هنر و سپس تدریس در دانشگاه های هنر و آزاد، هنرستان عالی موسیقی، دانشكاديان علمی کاربردی و هنرستان موسیقی، همواره در جستجوی کتابی بودم که به زبانی ساده دربارهی مبانی فرم های موسیقی توضیحاتی روشن ارائه دهد که برای دانشجو و هنر آموز به آسانی قابل فهم باشد. با توجه به دشواری های ذاتی موضوع فرم و ساختار در موسیقی، بسیاری از ترجمه ها در زمینه ی آموزش فرم نه تنها به روشن شدن موضوع کمکی نکردداند، بلکه گره های دیگری نیز بر آن افزودهاند. 

در این کتاب، اصول پایهی فرم های اصلی مورد بررسی قرار گرفته و با ارائه مثال های گوناگون به صورت نت نویسی شده همراه با نمونه های شنیداری ( 

در دو لوح فشرده ضمیمه ی کتاب به بررسی مبانی فرم های موسیقی پرداخته شده است. هم چنین در انتهای هر فصل با ارائه ی تمرینات مختلف موجبات درک عمیق تر خواننده از فرم های مورد بررسی فراهم آمده است. 

جا دارد از آقای علیرضا سیداحمدیان که در بازنگری ترجمه نکات سودمندی را به مترجم یاداور شدند و جرحنين ویرایش متن را به انجام رساندند، آقای امیر اسلامی که کتاب را به مترجم معرفی نمودند، و سرانجام اقای سید محمد موسوی، مدیر مؤسسدی فرهنگی-هنري ماهور، که بهترین امکان را برای تولید کتاب فراهم نمودند تشکر و قدردانی کنم. 

احسان امامی بهار ۱۳۸۸

خرید کتاب فرم وطرح در موسیقی

یادداشتی برای مدرس موسیقی | کتاب فرم و طرح در موسیقی، ری‌ بنت، احسان امامی

این کتاب مبانی فرم و طرح قطعات موسیقی را عرضه می کند و مشتمل است بر فرم های دو قسمتی، سه قسمتی منوئت و تریو، روندوی ساده، و واریاسیون. هر واحد از این کتاب شامل اطلاعات کاملی پیرامون فرم ها همراه با قطعات نمونه برای نمایش آنهاست. در ادامه، قطعات دیگری در قسمت تکالیف ویژه به منظور بررسی بیشتر گنجانده شده اند. قطعات انتخابی شامل طیف وسیعی از آثار ارکستری، سازی و کلاویه ای هستند که بر روی دو لوح فشردهی همراه کتاب ضبط شده اند. 

نت های موسیقی داخل کتاب به دو صورت نگاشته شده اند. در قطعات ارکستری و سازی تنها خط ملودی نوشته شده است، اما قطعات کلاویه ای به صورت کامل نت نویسی شده اند تا در صورت لزوم بتوان این نمونه ها را طی فراگیری در کلاس نیز اجرا کرد. 

از شاگردان تنها انتظار می رود دو دانش مقدماتی را کسب کرده باشند: توانایی دنبال کردن نت موسیقی هنگامی که قطعات شنیده می شوند، و آشنایی مناسب با اصطلاحات ایتالیایی، علائم و عبارات رایج در موسیقی. 

ژئ بنت

فرم در موسیقی

 

نقد کتاب فرم و طرح در موسیقی ری‌ بنت

** با نوشتن نقد کتاب از 15 درصد تخفیف در خریدهای بعدی خود استفاده کنید **

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “کتاب فرم و طرح در موسیقی ری‌ بنت”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *