جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

کتاب فواره و رویا اثر عیسی غفاری

دسته‌بندی:

توضیحات تکمیلی

نویسنده

انتشارات

مطالعه بیشتر محصول…

تعداد صفحات: 52 صفحه

نسخه آزمایشی:

اشتراک گذاری:

قیمت محصول:

تومان70,000

delivery

امکان تحویل اکسپرس

shop

امکان خرید در محل

support

پشتیبانی 24 ساعته

garanty

ضمانت اصل بودن کالا

card

پرداخت امن از درگاه بانکی

معرفی محصول

پیشگفتار کتاب فواره و رویا اثر عیسی غفاری

کتاب فواره و رویا اثر عیسی غفاری: قبل از هرچیز  و نه تنها به خاطر آن که مقدمه ای متفاوت با کلیشه های رایج نوشته باشم – که به خاطر سهم مؤثر و انرژی بی وصفی که حاصل جوانی و امید به فردا و البته نثار عشق و احترام و زمان فراوان به این مجموعه و – اگر چندان خودخواهانه نباشد به من و آثارم ، این مقدمه را با سپاسگزاری بی پایان خود از امیر محمد جمال زاده آغاز می کنم. هنرمند سه تارنواز و دانشجوی کوشا و پرانگیزهی موسیقی دانشگاه هنر که نه تنها آنچه در این کتاب آمده است را به نگارش موسیقایی در آورده، بلکه پیشنهادهای موثری عرضه داشته است و قطعه ای را نیز خود برای سه تار تنظیم کرده است. 

تعارف نیست این که اگر پیگیری و وسواس او نبود، این مجموعه در این زمان و با این دقت به پایان نمی رسید. چیزی جز کلمات در اختیارم نیست و امیدوارم آنها از پس بیان محبت او وسپاس من برامده باشند؛ سیاسی توام باغرور و افتخار. فواره و رؤیا» مجموعه قطعاتی است برای سه تار که به سال ها ساخته و پرداخته ام و در کنسرت ها و آلبوم های موسیقی خود، پیش از این اجرا و منتشر کرده ام. قطعاتی که به صورت اختصاصی و تخصصی به جز چهارمضراب بیات ترک) برای سه تار وباسه تار ساخته و نواخته شده اند؛ هر یک زائیدهی احساس و فکر و زاویه ی دیدی به موسیقی ایرانی ؛ گاه از راه بسط یک ایده ی ابتدایی که معرف اصلی یک گوشه ی مشخص است و گاه از راه ایده و الگوی ریتمیکی که سایه انداخته است بر ملودی. 

کتاب فواره و رویا اثر عیسی غفاری

گاه در مسیر زایش فضایی بدیع و نامنتظر، و گاه در مسیر نمونه های شاخص گذشته. از دوست عزیزم امیر نجفی به خاطر طراحی جلد کتاب و از نشر نارون و محمد حیدرزاده که پیش از این تجربه ی موفق انتشار کتاب های سه گانه ی تار و سه تار خود را نیز با ایشان داشته ام ؛ به خاطر راستی و احترام به حقوق مؤلف سپاسگزارم. 

عیسا غاری ۱۷ خرداد ۱۳۸۸ کرج / سیاه کلان

کتاب نت موسیقی

نقد کتاب فواره و رویا اثر عیسی غفاری

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “کتاب فواره و رویا اثر عیسی غفاری”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *